Kiss and goodbye - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Savannah Horst - WaarBenJij.nu Kiss and goodbye - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Savannah Horst - WaarBenJij.nu

Kiss and goodbye

Blijf op de hoogte en volg Savannah

02 September 2013 | Nederland, Voorburg

Volgens mij is er nog nooit iemand uitgezwaaid met zo een groot publiek vol lieve mensen die je gedag willen zeggen, we waren intens gelukkig dat jullie er allemaal waren! De reis is eindelijk begonnen en afscheid nemen was toch lastiger dan verwacht. We stapten in het grootste vliegtuig wat we ooit hadden gezien! Met een waterval en een minibar werden de business classers de trap op geleid. Maar voor de economyclass zeker niet te treuren, met sterren lichtjes in het plafond en een plek met extra beenruimte begon onze reis totaal niet verkeerd! Wijntje erbij om ons mentaal voor te bereiden op de 9 uur die we hierna op dubai moesten doorbrengen voordat we naar Bangkok konden vliegen. Over die 9 uur ga ik dus uiteraard niet teveel tijd aan besteden! Gelukkig helemaal goed en lekker bezweet aangekomen in het beeld te grote en veels te warme Bangkok! Ons hotel is helemaal Chill en moren gaan we Bangkok maar eens goed verkennen!
Lost of loveeee
Sav en roos

• 02 September 2013 - 20:48

Kees Den Haas:

Blij dat jullie goed zijn aankomen en zo'n fijne reis hebben gehad. Het geeft mij een gerust gevoel. Genieten maar. Kees

• 02 September 2013 - 20:52

Corrie Wouda:

Ha Roos & Savannah,
    Wat een luxe zo'n groot vliegtuig. Fijn om te weten dat jullie goed aangekomen zijn.
    Was al bang dat je in de een of andere harem van een oliesheik was beland.
    Geniet liefs mama