Bangkok en aankomst ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Savannah Horst - WaarBenJij.nu Bangkok en aankomst ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Savannah Horst - WaarBenJij.nu

Bangkok en aankomst ayutthaya

Door: Savannah

Blijf op de hoogte en volg Savannah

05 September 2013 | Thailand, Ayutthaya

We werden op het vliegveld opgehaald door Nok ( wat vogel betekent) zij is van de raks Thai organisatie waar wij vrijwilligerswerk voor doen. Ze bracht ons naar ons hotel wat nog best een luxe hotel was. Zijn toen meteen gaan slapen want we waren doodmoe van de lange reis. De volgende dag kregen we van de organisatie informatie over de plek waar we werken in ayutthaya. Er is daar 2 jaar leden een hele erge overstroming geweest en wij gaan daar helpen bij een rehabilitation programma voor de inwoners van de dorpen. Daarna hebben we de taxi gepakt om Bangkok in te komen. Als jullie, net als wij, dachten dat Bangkok arm is dan hebben jullie het fout, er is nauwelijks armoede te zien, helemaal geen bedelaars; iedereen werkt ook al is het een kut baantje. Het viel ons op dat er i. De supermarkt wel honderd verschillende soorten whitening crèmes zijn, wit zijn is hier dus juist ren schoonheidsideaal. We zijn naar een paar van de vele tempels geweest en zijn met een bootje de rivier over geweest, hierna hadden we het wel een beetje gehad. Bangkok was ons veeeel te groot veel te druk en stonk veel te erg! De Thaise bevolking is wel enorm aardig als je niet te dichtbij komt. De volgende dag werden we door de organisatie naar hun locatie in ayutthaya gereden. We kwamen daar aan en gingen meteen weer een tempel bekijken en we hebben toen geleerd hoe je hier op de goeie manier bidt. Daarna zijn we naar de scholen geweest waar we Engels gaan leren aan de kinderen. De scholen waren enorm enthousiast en wilden alleen maakte ons op de foto en filmpjes met o s maken. We hebben in een restaurant boven de rivier echt Thais gegeten en het was super lekker! Ze eten hier alledrie de maaltijden rijst! Het viel ons op dat alle honden katten hier echt mega ballen hebben, het lijkt net of ze zieke tumoren uit hun anus hebben. Vandaag hebben we voor de eerste dag Engels geleerd aan de kinderen, heet is best wel zwaar want ze nu ben zo belabberd Engels en de Engels leraar zelf ook dus het is lastig te communiceren, but it's a rewarding job! Vanavond gaan we mee naar een begrafenis van de vader van de directeur van de school dus we zijn heel benieuwd hier dat wordt. Keep you up to date!
Love roos and savannahterhorst

• 05 September 2013 - 20:04

Ellinore:

Hahahahahahahahahahahaha ik lach zo hard om die random opmerking over megatumorballen van honden en katten hahahahaha

Probeer iets van alinea's te gebruiken!! Dat leest fijner :)

Maar heeeeel veel plezier schatje!!! Ik verheug me op je volgende verslagje xxxxxxxxx

• 06 September 2013 - 00:39

Marina:

Klinkt goed, dames, ik volg jullie op de voet. Enjoy! Xx

Tags: